2011. május

Azért a marketinget még tanulni kell.. Szeged, Borfesztivál, két kisgyerek (8 és 5 évesek) és én. A standok közül párnál nagy tálon vevőcsalogató, kicsi sósperec, ropika. Ötéves kisfiú odalép a standhoz.

- Kérhetek egy ropit? (egyet....két kilós kiszerelésből)

Árushölgy rávakkant: semmiképp, csak ha vesztek bort. Csak vásárlás mellé jár!

erre a fiam: Nem adsz, néni? Hát ez így elég béna dolog.

ááááááááááá

 

2011. július

 

Viki: Laci, az angyalokban hiszel?
Lacika: igen.
Viki: én is hiszek, mert mögöttem is mindig áll valaki, aki az én angyalom.

Épp állok a lányom mögött és muszáj volt megszólalnom: Úgy hívják, Anya.

2011. augusztus

Én: Lacika, milyen betűvel kezdődik az, hogy lekvár?
Lacika (5): LE
Én: LÖ
Lacika: lökvár?
Férj: akkor ez egy francia szó?
Lacika: hát a franciák biztos így hívják: Lö kvár.

 

2011. augusztus

 

Lacika (5): Van egy gyenge pontom, amiben ha kikapcsolom az erőt, eljön az alvási időszak.

Én: Értem, kisfiam. De elhiszem, ha csak annyit mondasz, álmos vagy.

2011. augusztus

Lacika (5): csak jelszóval jutsz át.
Viki (8): milyen betűvel kezdődik?
Lacika: HA, mint Hajó.
Viki: Netán......hajó?
Lacika: Igeeeeeen!
Viki: De te megmondtad a jelszót.
Lacika: Jaaaaaaaaa..

én kis szőke gyermekeim játszanak..

 

2011. augusztus

 

Kora reggeli idill:

Lacika (5): Anya, bekapcsolnád nekem a tévét?
Én: Te nem tudsz odamenni és bekapcsolni?
Lacika: Nekem még ilyenkor bamba a lábam.

Ez de jó duma ellopom a fiamtól

2011. augusztus

Lacika (5): Anya, a Viki mostantól Hercegnő és azt üzeni, hogy reggelit kér.
Én: Lacika, mondd meg a nővérednek, hogy már reggelizett és épp a koszos tányérját kellene kihoznia a mosogatóba.
Viki (8) a háttérben: De én már Hercegnő vagyok, ilyeneket nem csinálok.
Én: A Hercegnők anyukája pedig a Királynő, ugye? A Királynő üzeni, hogy kifelé a koszos tányérral.

 

2011. szeptember

 

Viki (8) : Anya, adsz nekem ....
szó fennakad...
Én: Nem adok pénzt
Viki: ... rájöttél...

2011. október

Nagy az arc

Viki (8): Anya, milyen az a bestia?
Én: Hát nézz bele a tükörbe. Pont olyan.
Viki: Szép?

huhúú

 

2011. október

 

Lacika (5) : Anya, olyanra kérlek, amiben te nagyon jó vagy és annyira szeretem és olyan nagyon ügyes vagy.
Én: no? (kikerekedett szemek)
Lacika: megvakargálnád a hátam?

ööööööööö pasi.......tud élni

2011. november

Én a konyhában, hallom, hogy a fiam a nappaliban sír. Beszaladok, mi is lehet az én kicsi drááágámmal Krokodilkönnyek..

- Mi van, kisfiam?
Lacika (5) : - A Vikiiii aaaazt mondta (hüpp), hooogy .... (hatásszünet, nagylevegővétel újabb bömbihöz)
- Na mi szőrnyűséget mondott a Viki?
Lacika: Hogy ha majd felnőtt leszek, (hüpp) nekem lesz feleségem!!!!!!

Te. Jó. Ég.

 

2011. november

 

Én: Lacika, ébresztő, megyünk az óvodába!
Lacika (5): Nem, most nem sajnos, most én még alszom.

2011. november

A szomszéd újrabetonozta a garázsfeljáróját, ma reggel megnéztük, már szárad.
Lacika (5): Nézd, anya, már szárad!
Én: Ezt úgy mondják, megköt a betön.
Lacika: Betön???
Én: Akarom mondani beton. Már beszélni sem tudok lassan.
Lacika: Hihi, már azt hittem megkötött a Jensen (Dzsenzön) Betön.

ááááááááááááááááááááá

 

2011. november

 

Lacika (5): Anyaaaaaaaaa, a Viki értetlenkedik!! Bolondok házában vagyok, vagy mi?

(a kérdés maradjon költői - a szerk.)

2011. november

Lacika (5): Anya, képzeld, az Apa megmutatta az Elbörgörjét!
Én: Te jó ég, kisfiam, mit mutatott neked az apád?
Lacika: Hát Apa játszik vele.
(heeeeee?)
Lacika: Szólok a Vikinek, nézze meg ő is az Elbörgört!

férj a háttérben: Angry bird!

 

2011. november

 

Lacika (5) kora hajnali okfejtés: A macik télen alszanak. Ők lemaradnak a karácsonyról. Kivéve a jegesmacik, akik folyton a hidegben futkorásznak meg sétálgatnak.

2011. december

Lacika (5): Anya, ha én nagy leszek, tűzoltó akarok lenni.
Viki (8), szőke - a szerk. - Én meg pompomlány.

(haladás, tavaly ilyenkor Lacika még zokniárus szeretett volna lenni)

 

2011. december

 

Lacika (5): Ha iszom akár egy korty vizet is, máris megtelik a testem vízvezetéke.
Viki (8): De a víz az agyadba megy ám!

Holnap felvételizünk az egyetemre biológia szakra..

Szerző: Bouvet  2013.09.21. 16:26 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bouvet.blog.hu/api/trackback/id/tr455527489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása