Jó reggelt,

A facebook néha megzabálja a posztokat, így az első 2011-es gyerekszáj listánál bődületes hiányérzetem támadt. Konkrétan eltűnt a húsgombóc. A húsgombócos jelenet ugyanis egészen biztosan 2011 nyarán történt, az apropója és a körülötte lévő egyéb történések kapcsán fixen megjegyeztük az időpontját. 

De húsgombóc az előző listán nem volt meg és utána sem került elő. Na de most! Meglett és jött vele még egy csomó egyéb, fogadjátok szeretettel, még mindig 2011-es év:

2011. február

Lacika (4,5) : A lámák félnek a pumáktól. Az emberek is félnek a pumáktól. Én ugyanis, amikor legutoljára találkoztam egy pumával, féltem.
Én: Te hol találkoztál pumával, kisfiam?
Lacika: Jajj, Anya, ez csak egy legenda.
 
 
2011. február
 
Lacika (4,5): Az xy-nak az óvodában akkora nagy hasa van, de tényleg anya, ekkoraaaaaa. Biztos sokat eszik és azért....de most komolyan, anya....nagyobb, mint a Viki hasa! 

Örülök, hogy a mai estén a lányom aludt el korábban...
 
 
2011. február
 
Lacika : Anya, kérekszépen egy pici liter kakaót..
 
 
2011. március
 
Lányom meséli az öccsének: - És képzeld, Laci, amikor lesz a szülinapom, majd párnacsatázunk este a csajokkal.

Lányom édesanyjának (én, ugyi) merengése: Milyen csajok??? Milyen este??? Mintha hiányozna egy puzzle-darab az információ áramlásban, mert nemigen áll össze a kép. Vajon nekem mikor szól? 
2011. március
- Képzeljétek, Alonzo lánygumikat használ a Forma1-ben! (Lacika, 5) 

lánygumi...
 
 
 
 
2011. április
 
Én: Kisfiam, el kéne futkosni átvenni a pizsamádat és átöltözni.
Lacika (5): Jó ötlet, Hölgyem!
 
 
2011. április
 
D. László Péter, kiskorú: Anya, nekem folyton elmegy az étvágyam. Szerintem meg kell nézetni orvossal.

Dr Petra: Kisfiam, az imént tűnt el hat darab derelye a pocakodban. A diagnózisom szerint jóllaktál.
 
 
2011. április
 
Lacika (5): Anya, nekem kell olyan Manó!
Én: Milyen manó, kisfiam?
Lacika: Hát amit lehet nyerni a tévében, olyan Ipod Manó..
 
 
2011. május
 
Férj nekem: Holnap "Boszorkányok négy keréken" című ügyességi vetélkedő lesz a városban. Te cicám, indulsz? 
 
 
2011. június
 
Lányom (8) olvassa a címét egy régi magazinomnak, betűzi:

Ma Ri E C La I RE .... anya, ez halandzsa vagy német? 
 
 
2011. július
 
Viki: A Manni (nagymama) mondta a tévéből, hogy a párizsiak megeszik a büdös sajtot.
Lacika: A Manni nincs is a tévében.
Viki: De onnan tudja, hogy a párizsiak büdös sajtot esznek.
Lacika: Húú, akkor a párizsiak annyira nagyon undorítóak. 

Gyermekeim párbeszéde....vajon illő-e most elmesélni nekik, miből készül a pacalpörkölt vagy mi zajlik a disznótoron? 
2011. július
Férj hat nap Debrecen után úgy döntött, meglepi a két kicsi gyermekét meg a drága feleségét hazatérése alkalmából. Vett is nekünk öklömnyi csokis sütit, amolyan gömb alakút, mint a Raffaelo, csak rendes csokiból. Lacikának szóltunk, hogy meglepi vár rá a konyhába, rongyol ki, rábámul a sütire:

- Aztaaaaaaa, mekkora húsgombóc!
 
 
2011. július
 
Lacika: - Anya, a motoromat meg a kék Hot wheels-t odaadom holnap a Dávinak, aki cserébe odaadja nekem a három versenyautóját.
Én: - Biztos jó ötlet ez, kisfiam?
Lacika: - Na de anya, ez a biznisz.

Aha......ötéves... értem..
 
 
2011. július
 
Lacika (5): a Forma1 veszélyes sport. Az úgy szokott benne lenni, hogy a Massa mindig felrobban vagy nekimegy a falnak.
 
 
2011. július
 
Lacika: Anya, tudod kik a főszereplői a Jake és a gaz kalózkölykök mesének?
Én: Ez egy becsapós kérdés? 
Lacika: Nem, komoly. Na, szerinted kik a főszereplők?
Én: Mondd meg te.
Lacika: Hát Jake....és a gaz kalózkölykök. 

Melyikünknek kéne aludni? 
2011. augusztus
Lacika (5): Anya, ha megreggeliztünk és te elmentél dolgozni, akkor én itthon maradok apával és játszom majd a számítógépeden, de ha azt mondják, hagyjam abba, akkor abbahagyom. Mert én azt csinálom, amit a szülő nekem mond.

Morfondírozok: Kicsit jólnevelt vagy hátsó szándékai vannak, esetleg sumákol?
 
 
2011. augusztus
 
Viki az öccsének: csúfolódós fiú nem kap szép csajt! 

húúúúúúúúúúú 
2011. augusztus
Viki (8): Lacika, ne ordibálj már, beszakad a dobkártyám!
Lacika (5): Az milyen kártya?
Viki: Hát tudod, mindenkinek a fülében van egy pici kártya, amivel hall.

Felvilágositottam őket, hogy az dobhártya, de a válaszukból "jóvan, akkor hártya.." arra következtettem, hogy ez igy már nem olyan jó buli. 
2011. augusztus
Viki (8) : Anya, cserélsz velem pénzt? Én odaadom neked a százasomat és te meg adsz cserébe papírpénzt, mondjuk egy ezrest, jó?

(nem jó) 
2011. szeptember
Lacika: Verhetetlen Bazuke-sat (nem, ne kérdezzétek, mi ez - a szerk.) játszottam és az egyik kisgyerek fellökte a virágládát.

Én: Értem, kisfiam, magyarul elhasaltál a virágládában és azért csupa föld a függőfolyosó.
 
 
2011. október
 
Tízéves kisfiú udvarol a lányomnak.

Fiú: És te hány éves vagy, Viki?
Viki (8): Kilenc.

khm.... 
Megjegyzés: a lányom anyja lefelé kamuzza az életkorát, a lányom meg felfelé. Lassan megérjük, hogy fiatalabb leszek nála.
 
 
2011. október
 
Két tomboló kiskorú...
Én: na és most mindketten elszámoltok lassan ötvenig és meglátom, hogy lenyugodtatok.
Viki fél perccel később: Kész vagyok! Elszámoltam ötvenig! Lacika, te hol tartasz?
Lacika: négynél..
Viki: most akkor beszédem van veled, gyere ki a konyhába.

Kimennek, Viki hallhatóan a Lacika fülébe súgja: Jajjmár, számolj már gyorsabban, jó? 
 
 
2011. október
 
Viki (8): Anya, te kivel beszélsz?
Én: Edinával.
Viki: Az Olivér anyukájával?
Én: Igen. Akarsz beszélni az Olivér anyukájával?
Viki: Neeeeeeeem, Anya.... Az Olivérrel inkább.

huhú..
 
 
2011. november
 
Fiam játszik valamivel:

Lacika (5): Én ezt a nagy pörgős játékot nem szeretem, Anya. Mert olyan nagy. És mert pörög. 
 
 
2011. november
 
Óvodából hazafelé ma is be kellett köszönni a cipész nénihez, aki meg van fázva és olyan a hangja, mint a rozsdás fazék. Lacika beköszönt, cipész néni visszaköszönt neki, majd mentünk haza:

Lacika (5): Szegény.... Sajnálom.... Megrekedt. 
 
 
2011. november
 
Lacika (5): Apaaaaaa, találtam egy undorító zacskót, tele romlott körtével!

Férj: Megtaláltad a birsalmát, kisfiam? 
 
 
2011. november
 
Viki (8): Anya, próbálom kiolvasni a kézírásodat. Mi az a R-betű fajta ami itt van az E után?
Én: R betű.
 
 
2011. december
 
Tévé, X-faktor, Vastag Csaba és Vastag Tamás fellépése:

Lacika (5): Ez a Mizu termékcsalád tagja.
Én: Hogy mi? 
Lacika: Hát olyanok, mint aki a Mizut énekli. (Fluor - a szerk.) 
 
 
2011. december
 
Lacika (5): Azt mondja az a Péter (Geszti, a szerk.), hogy a BariczGergőben ott van a traktor.
 
 
2011. december
 
Lacika (5): Vikiiii, ne énekelj már olyan hangosan, nem hallom a csámcsogásomat!!
 
 
2011. december
 
Céges karácsony, megajándékoztuk egymást, húztunk egy-egy nevet.. Feltétel volt, hogy kézzel készített legyen. Én híres vagyok, mint kreatív analfabéta (bár művészien rajzolok ülő macskát és mosolygó napot - slussz) - a lányom viszont jól rajzol. Elmeséltem neki, hogy mi a feladatom, csípőre tett kézzel az alábbit reagálta.

Viki (8): Te. Jó. Ég. Anya, figyelj, segítek. Ez neked nem fog menni.
 
 
2011. december
 
Lacika (5) játszik a számítógépemen, én bambulok, megszólal a gyerek kétségbeesve:

Anya, füstöl a gépem!!!!!

Te. Jó. Ég. Bepánik.... ja csak repcsis játékkal játszik..
 
 
2011. december
 
Szeged karácsonyi vásár, Viki (8) olvas mindent hangosan:

- A Rany Hal Étte Rem.... Aranyhal étterem. 

Szájbiggyesztés, tíz mp után a konklúzió:

- Szegény aranyhal. 
 
 
2011. december
 
Lacika (5): Anya, adok neked ajándékot, mert szeretlek. (átnyújt egy kis strassz követ)
Én: Köszönöm, kicsim, és ez honnan van?
Lacika: Találtam.
Én: Hol?
Lacika: A Viki szobájában, az íróasztalon.
Én: Nem lehet, hogy akkor ööööö esetleg ez a Vikié?
Lacika: Nem lehet, anya, mert ezt most én találtam meg.
 
 
Szerző: Bouvet  2013.09.23. 14:09 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bouvet.blog.hu/api/trackback/id/tr895529717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása